Alla inlägg den 28 januari 2019

Av Pisan - 28 januari 2019 12:14

 


God middag! Vad det har snöat! Det är rätt mysigt när man slipper gå ut i det    Men nu börjar det avta här så jag hoppas det är uppehåll när jag skall iväg till vc för veckans första B12-spruta. Förutom att det lyser upp så är det bästa med mycket snö att det är så tyst, det dämpar trafikbrus o s v, det är inte dumt. Jag hör i vanliga fall motorvägen som går tvärs igenom samhället jag bor i, jag har en liten bit dit men det brusar alltid. 


Men ni skulle ju bomba mig med matrecept!!!!!! Hallåååå! Inte ett enda recept har jag fått ju    Få ändan ur vagnen och skicka iväg ett recept i en kommentar nu! Jag väntar   Jag vill ha massvis med smaskiga recept. Jag ser ju i statistiken att ni är några stycken som går in här varje dag   



Här ovan ser ni hur det ser ut här nu, såhär såg det ut i maj förra året:


 


Längtar...... Tänk vad härligt att sitta ute på balkongen och ta en fika och få lite sol på näsan, bläddra i en tidning, ta en liten tupplur med musik i öronen. Helt underbart......   


Det där med att snöfallet håller på att avta har hunnit ändra sig på den lilla stunden jag skrivit detta inlägg. Det snöar lika mycket som tidigare. Det är så fint när snön ligger på trädens grenar, men det är på 0:an nu så det åker väl av snart, det skall bli nån plusgrad såg jag på prognosen.


Ha en finfin måndag!   

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards