Alla inlägg den 8 januari 2019

Av Pisan - 8 januari 2019 13:03

Halloj! Jag har ändrat mig. Jag behåller den här bloggen. Jag bestämde mig för det som jag först bestämde mig för att INTE göra, rensa bloggen på bilder, alltså tömma bildarkivet på bilder jag inte tagit själv. Så här har ni en nästan bildfri blogg just nu. Trodde att det skulle vara mer jobb med det än vad det var. Jag kommer alltså inte lägga upp några andra bilder än mina egna här, och det kommer förmodligen inte bli många - jag fotar inte mycket, jag är sällan ute och tar bilder, eftersom jag är fibrosjuk är hemmet det jag ser mest, så är det bara. 


Har ju dragits med en hemskt jobbig förkylning nu sen annandagen, igår kändes det liiiiiite bättre och det gör det nog idag med men det blir inte mycket gjort här, jag orkar ingenting. Igår började jag kolla på en ny serie på Netflix, "Knightfall", den är helt ok. Har sett bättre serier men jag har sett det bästa Netflix har att erbjuda nu.


Hoppas du väljer att stanna till här ibland precis som vanligt, att du inte tycker det blir tråkigt utan bilder. 


Ha en finfin tisdag!   

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards