Alla inlägg den 27 augusti 2021

Av Pisan - 27 augusti 2021 10:53



Halloj!Ja nu är det helg igen och här kommer några rader från mig. Är inte på topp och har dåligt med ork. Bilden ovan är från i lördags då jag träffade en kär bloggvän sedan många år tillbaka, det var första gången vi sågs. Hade en jättemysig dag. Vi promenerade längs med Säveån i byn där hon bor, det är jättefint där. Som sagt så har jag dåligt med ork så det blir ett kort inlägg idag. Har mer bilder att visa, både från i lördags och även några bilder från Nääs Slott som jag tog i söndags. De kommer i senare inlägg. Var hos mina föräldrar i onsdags och gick även då en hel del så nu har min ena fot bestämt sig för att krångla, har rejält ont under knölen på insidan av foten/vristen och är svullen där. Men hela foten liksom pulserar och värker hela tiden så det gör inte mer ont att gå eller så utan den värker konstant, spelar ingen roll vilket läge den är i. 


Ha nu en finfin helg goa du!   Tjillevippen!   

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards