Alla inlägg den 18 juni 2020

Av Pisan - 18 juni 2020 11:39

 


Tjillevippen på er!   Jag kikar in här för att önska er en riktigt fin och härlig och glad midsommar! Kanske, men bara kanske kommer jag iväg till älsklingen. Han kan eventuellt låna en bil på företaget de delar lokaler med, men bara kanske då så kommer han och hämtar mig, han kan inte stanna här för bilen skall tillbaks ikväll. Vet mer om nån timme. Så vi kanske äntligen får ses nu, vi har inte setts sen ett par veckor innan påsk. Känns som vi inte setts på minst ett halvår... Håll tummarna för att detta går i lås. Och så kör han hem mig på söndag eller måndag. Blir jag hemma så kommer jag nog pyssla en hel del. Och så blir det väl en del sittande på balkongen, det skall ju bli bra väder, i a f idag och i morgon. Sen blir det lite regn men ändå bra temperatur, och då kan jag också sitta där ute och läsa för jag har ju "tak" (balkongen ovanför). Jag har börjat läsa "Blonde" av Joyce Carol Oates, en fiktiv roman om Marilyn Monroes liv. Har läst c:a 100 sidor och den är bra, det gick lite trögt först men sen blev den bättre. Jag har att göra för den är jättetjock, 862 sidor.


Så: Glad midsommar på dig goa läsare!     

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards