Alla inlägg den 12 juni 2020

Av Pisan - 12 juni 2020 12:49

 


Hej på er! Det är redan fredag och vi är mitt i juni, nästa vecka är det sommarsolstånd och midsommar. Och det går åt mörkare tider redan. Usch! Känns deppigt att tänka så. Det blir ju inte helt mörkt på nätterna just nu. Det känns konstigt att gå och lägga sig när det fortfarande är ljust.


Har inte hänt så mycket här, precis som vanligt numera. Har varit ute på promenad 2 ggr denna vecka. Tog lite fina bilder på några rhododendronbuskar under ena promanaden, de är ju så himla fina. 


Jodå, visst blev det huvudvärk efter förra inlägget. Och den är fortfarande kvar.... Blir sååå trött av det. Igår sov jag middag i 2 timmar ute på  balkongen, var helt klubbad. Idag har vi en mulen dag här men temperaturen är ändå rätt hög, c:a 20 grader när jag kollade för en stund sen. Men det blåser, som sjutton. Hade tänkt sätta mig ute på balkongen när jag skrivit klart här.


Som jag skrev ovan så är det ju midsommar snart, redan om 1 vecka ju. Har du några planer? Det har inte jag. Det ser ut som att jag får fira midsommar helt själv i år.


Önskar dig en finfin fredag och helg!   

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards