Alla inlägg den 13 maj 2020

Av Pisan - 13 maj 2020 15:13

 


Halloj! Här sitter jag i mitt kök. Har precis druckit lite kaffe. Har suttit ute i solen på balkongen. Kände att jag fått tillräckligt med sol på näsan för idag så nu är jag inne. Det går inte att sitta i skuggan, det är iskallt. 


Nu är jag inne på vecka 7 utan B12-injektioner. Och det känns inte konstigt på något sätt, känner mig som vanligt tycker jag. Men så har jag ju bara varit hemma och inte gjort någonting i stort sett. Vi får väl se hur det går sen när allt återgår till det normala och jag är ute mer. Det kan ju hända att jag blir väldigt hjärntrött av minsta lilla.


Har på sista tiden lyssnat väldigt mycket på Josh Groban på Spotify så härom dagen gjorde jag mig en spellista med hans låtar som jag gillar bäst och blandade med mina Sarah Brightmanfavoriter. En sån himla bra spellista! Lyssnar bara på den just nu   


Jag skall strax i duschen, det blev bra svettigt där ute på balkongen innan. Sen vet jag inte riktigt vad jag skall hitta på. Lilltrollet jobbar och skall laga middag när hon kommer hem. Känner att jag inte har nåt att berätta så jag avslutar här. 


Ha en fin onsdagseftermiddag och kväll!     


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards