Direktlänk till inlägg 19 april 2017

Gissa om jag längtar

Av Pisan - 19 april 2017 12:33

 


God middag! Här sitter jag och har just fått i mig frukosten, frukost nr 2. Var uppe vid 5 i morse för att jag hade så hemskt ont i huvudet, kunde inte ligga kvar i sängen, det kändes som att hjärnan skulle explodera. Så jag gick upp och tog tabletter och käkade lite. Satt och kollade lite på datorn till tabletterna börjat verka,  gick sen och lade mig igen, eller rättare sagt satte mig i sängen, uppallad med en massa kuddar. Fick några timmar sömn till men huvudvärken var där när jag vaknade igen.... Den är fortfarande kvar. Är inne på andra dygnet med den här förbaskade huvudvärken nu. H A T A R den   


Har läst lite i min gamla blogg nu när jag suttit här. Räknade ut att jag bloggat i 9 år snart, herregud vad tiden har gått fort! 


Har haft en lugn påsk. Har inte mått sådär jättebra, haft mycket värk i ben och fötter. Älsklingen kom ju i fredags och åkte hem i måndags förmiddag. Nu ses vi inte förrän till helgen nästa vecka. Vi har lagat mat och kollat på Black Sails på Netflix + nån film också. 


Idag blir också en lugn dag  här hemma. Tack vare huvudvärken. Jag skall vila och jag skall färga håret. I morgon har jag tänkt åka in till stan och köpa skor till mig - om jag hittar några.... Och så skall födelsedagspresenter inhandlas till yngsta dottern som fyller 19 på söndag.


 


I slutet av september bär det av till det här stället igen! Just det! Spanien!! Gissa om jag längtar   Min väninna har ju hus där. Har inte haft råd att åka dit igen tidigare, var ju där i maj 2015. Även om boendet är gratis så kostar ju resan och maten och är man fattigpensionär så tar det tid att spara ihop till en resa. En hel vecka med nästan ingen värk alls, såååå underbart!!!


Ha en fin onsdag goa du!   


Tillägg: Glömde ju skriva att jag inte åt en endaste godisbit under påsken! Visst var jag duktig?   


 


 
 
Nilla

Nilla

19 april 2017 19:54

Hoppas att din huvudvärk ger med sig snart. Kram

http://mittlivmedme.blogg.se

Pisan

20 april 2017 12:52

Tack vännen! Den är äntligen borta nu! Gott. Kramis! ♥

 
Annelie

Annelie

20 april 2017 04:30

Ååååå,, jag vet precis vad du pratar om för huvudvärk.
Men, numera äter jag så mycket värkmedicin, så det är faktiskt inte ofta jag har huvudvärk nu.
Igår kväll hade jag dock det,,, kände som jag också var på G att bli förkyld då, men nu denna tidiga torsdagsmorgon känner jag ingenting av det än så länge. Nu äré "bara" den vanliga värken... :o((

Jahadu,, du ska utomlands du.. :o((
Ja, jag är inte ett DUGG AVIS... *flin*
Ååååå, så härligt för dig vännen,, förstår verkligen du längtar.
Se det så här,,, mat behöver du ju hemma också, så det är ju inte en extra utgift för dig. Mer än det du kostar på dig att äta ute.

Ska din väninna med också, eller åker du med ditt hjärta..??

Ha nu en så fin torsdag UTAN huvudvärks som du kan ha det.. // Varma Kramar Annelie <3

http://gifta6570.bloggplatsen.se

Pisan

20 april 2017 12:52

Nu är huvudvärken borta! Äntligen. Men den var seg. Vaknade med den i morse igen, gick upp och tog tablett och gick och lade mig igen och vaknade för en stund sen utan huvudvärk!! :-) Himla bra för jag skall in till stan och förhoppningsvis köpa skor bl a.
Jag åker till Spanien med väninnan och en tjej till. Längtar så jag nästan går åt, skall bli såååå gött! Ha en fin torsdag du med vännen! Kramis! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards