Direktlänk till inlägg 3 september 2021

Äntligen!!!

Av Pisan - 3 september 2021 11:01

 


Jaaaa, äntligen!! Som jag har längtat efter detta. Jag kollade på pressträffen på Youtube igår kväll och jag vill såååå gärna gå och se showen sen när den kommer till Sverige, frågan är om man orkar.... Låtarna som hittills är släppta är jättebra och jag har redan lyssnat på dem flera gånger   Och så kommer det ett helt album så småningom   


Ha en fin helg godingar!   


 

 
 
wiper

wiper

7 september 2021 08:27

Håller med dig! Äntligen! detta har man väntat på men till slut höll man på att ge upp. Jag gillar också deras nya låtar och det blir ju fler. Jag tror inte jag har råd att gå och se dom för då kostar ju resan också och sen är det jul med dom kostnaderna. Jag skall kolla vad en biljett går på

Det är i alla fall lyckokänslor av att dom är tillbaka. Dom är ju still going strong

Ha en jättefin tisdag vännen
kramar från Malin

http://wiper.bloggplatsen.se

Pisan

7 september 2021 13:22

Det finns inte på kartan att åka till London och se showen, den kommer vara skitdyr, resan också för att inte tala om hotellnätter där. London är jättedyrt, allt är dyrare där. Jag nöjer mig med en cd så länge :-) Jag tyckte de sade att de skall turnera med showen, men jag kan ha missförstått... Det lär väl dröja i så fall, det kommer säkert bli dyrt det med. Ha en fin tisdag ni med! Kramisar! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards