Direktlänk till inlägg 25 april 2020

Dagar på balkongen

Av Pisan - 25 april 2020 11:38

 


Halloj! Så var det helg och lördag. Har sovit dåligt i flera nätter men inatt har jag äntligen sovit gott hela natten. Vaknade dock med huvudvärk men den känns liiite bättre efter medikamenter. Har precis fått i mig min frukost och nu skall jag strax ut på balkongen, det är fint väder idag. Igår höll jag mig inomhus hela dagen för jag var så himla trött och orkade bara ligga i soffan. Hade sovit så himla dåligt på natten, det blev inte många timmars sömn alls. Och så var det mulet ute. Första mulna dagen på hela veckan. 


Annars har det inte hänt så mycket, det gör ju inte det när man bara går hemma. Det har blivit dagar på balkongen mest. Härligt. Skall strax ut dit, skall bara skriva klart.


Har varit helt själv hemma sen igår em. Känns konstigt, är inte van vid det längre. Dottern är hos sin kompis, hon sov över där. 


Ha en finfin lördag, hoppas solen lyser på dig med!   Var rädd om dig.     

 
 
wiper

wiper

25 april 2020 13:17

Vilken läcker cykelbild. Det är samma för mig jag har sovit dåligt i flera nätter men i dag vaknade jag lite piggare. Jag brukar sällan må bra på våren när solen kommer för jag får också huvudvärk. Jag är känslig för ljuset så det är ständigt solglasögon på.

Det är skönt att vara på balkongen nu och som du säger så finns det inte mycket att hitta på i detta läge som är nu

Förstår att det blir tomt när dottern inte är hemma. Sköt om dig vännen

kramar från Malin

http://wiper.bloggplatsen.se

Pisan

25 april 2020 15:32

Cykelbilden är tagen första gången jag var i Spanien, för 5 år sen. Det är verkligen tur att man har sin balkong. Jo, det blir tomt. Men nu ringde hon precis, hon är på väg hem.
Kramisar! ♥

 
Nilla

Nilla

25 april 2020 23:55

Det är ju så jobbigt när man inte får sova ordentligt ❤ Kramis

http://mittlivmedme.blogg.se

Pisan

26 april 2020 12:17

Ja, det är urjobbigt. Men nu har jag sovit gott inatt :-) Kramis! ♥

 
Annelie

Annelie

26 april 2020 06:26

Åååå, det är så irriterande & jobbigt när nattsömnen är som den är ibland. Sedan jag började med Mirtazapin-tabletten till natten så sover jag bättre än innan, även om det inte är hundra bra, blir det ju aldrig med sjukdomen vi har.

Vi satt på vår balkong sen eftermiddag och fikade, diskuterade vad vi ska ha för balkongmöbel. Idag har vi bara ett mindre runt bord och två klappstolar allt i plåt.

Ha en jättefin söndag, ska jag ha till sängs med Netflix efter genomvattningen av blommorna, varför jag ska vara till sängs är för att Göran ska städa vårt hem idag.

Kramar om // Annelie

http://mittlivihopmedmaken.blogg.se

Pisan

26 april 2020 12:17

Ja, det är jättejobbigt. Jag tar 2 olika sorters sömntabletter men ibland är de inte nog. För det mesta funkar de bra men ibland är det som att kroppen bestämt sig för att sova ska man inte göra....
Härligt att få städat.
Kramisar! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards