Direktlänk till inlägg 20 april 2020

Sandalerna kanske åker fram

Av Pisan - 20 april 2020 10:37

 


Halloj! Ny vecka. Snart är även april slut, jösses vad fort det går! Helgen har varit bra. Fint väder hela tiden. Har suttit en hel del på balkongen, nu har näsan fått mycket färg. Och idag skall det bli ännu varmare än vad det varit i helgen då temperaturen inte varit så varm, det har varit kallt om fötterna på balkongen. Idag skall det enligt prognosen bli 16 grader och i morgon och i övermorgon 18 grader. Jag fick ju raka benen igår, och be att få hjälp att måla tånaglarna - sandalerna kanske åker fram ju...   Så nu kan sommaren komma   


Har inte mycket att skriva om känner jag, man går ju här hemma och det händer inte mycket. Har hjälpt dottern med studierna lite grann i helgen, hon har mycket att plugga nu. Just nu sitter hon här bredvid mig vid köksbordet och pluggar. Men hon skall iväg och jobba 3 timmar lite senare. Tror jag skrivit det innan men hon jobbar bara 6 timmar/vecka nu. Lite tur i oturen att hon har så mycket att plugga nu.


Ha en finfin måndag och början på nya veckan, var rädd om dig!      

 
 
Nilla

Nilla

20 april 2020 12:23

Så härligt nu när solen och värmen kommit fram ❤ kram

http://mittlivmedme.blogg.se

Pisan

21 april 2020 11:41

Underbart! Kramis! ♥

 
wiper

wiper

21 april 2020 07:16

Här har vi också haft toppenväder och i går nästan 19 grader i solen. Visst är det härligt att sitta på balkongen. Tyvärr har vi inte sol på den förrens 16.00 Kände i går att jag var för påklädd så det är dags att skala ner. Härlig att få hjälp med ben och fötter. Jag skall ta ett fotbad i dag. Vad driftig dottern är som pluggar och står i. Bra att hon även har lite jobb än om inte lika mycket som när allt är normalt

Ha en fin tisdag
kram från Malin



http://wiper.bloggplatsen.se

Pisan

21 april 2020 11:40

Här har vi bara sol fram till 15-16-tiden, önskar jag hade en balkong på andra sidan lägenheten också, vissa av lägenheterna i de här husen har det, 2 balkonger alltså. Hade inte varit så dumt.
Ja, hon står i den lilla stumpan... ♥ Kramis! ♥

 
Annelie

Annelie

21 april 2020 15:40

Ja NU kan vi inte klaga på vädret i alla fall, känns i kroppen också, att det är varmare. Gött att få hjälp med att måla tånaglarna, klarar inte jag heller.. :-(

Ta hand om dig och ha en bra fortsättning på denna dag.. // Kramar om Annelie <3

http://mittlivihopmedmaken.blogg.se

Pisan

22 april 2020 10:45

Jag har faktiskt haft en del värk trots det fina vädret. Tror det beror på att det fortfarande blåser nordanvind. Om bara den j-a vinden kunde vända så vore det helt perfekt just nu.... Ha en fin onsdag vännen! Kramisar! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards