Alla inlägg den 7 juli 2019

Av Pisan - 7 juli 2019 13:20

Halloj! Jag fortsätter på den skruttiga linjen. Mår verkligen skrutt fortfarande. Ryggen är hemsk mot mig och huvudvärken kommer framåt eftermiddagen i stort sett varje dag - om jag inte vaknar med den.... Magen är bättre men inte helt hundra ännu. Och så är jag trött, sååå himla trött... 


Skrev ju att jag skulle se den där miniserien med Alexander Skarsgård. Jag började i a f.... I torsdags, då första avsnittet gick, somnade jag    och missade den sista halvtimmen. Och på fredagen var jag så trött att jag höll på att somna redan efter c:a 40 minuter, bestämde mig då för att gå och lägga mig och strunta i serien. Så, så blev det med det.... 


Igår däremot hade jag kunnat titta på det för jag kunde inte gå och lägga mig p g a de där hemska myrkrypningarna jag får ibland. Har ju fått medicin mot det men den funkar tydligen inte längre på mig.  Tror klockan närmade sig 3 när jag kände att det gick att gå och lägga sig och somna.


Önskar jag hade nåt roligt att berätta men det har jag inte....


Tjingeling!   


 

Foto från Palmhuset, Trädgårdsföreningen i Göteborg.


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards