Direktlänk till inlägg 27 juni 2019

Helt galen

Av Pisan - 27 juni 2019 17:25


Ja, jag är helt galen i den här låten!! Den är ju så himla bra. Lyssnar bara på Tomas Ledin just nu, han har ju gjort så många bra låtar. Har sett honom på Liseberg många gånger på 80-talet. Många av hans låtar är somriga och jag lyssnar mycket på honom på just sommaren.


Om jag var seg igår så är det inget emot vad jag är idag, fullständigt klubbad, har bara legat ute på balkongen, orkar inte ens läsa...


Ha en fin kväll!   

 
 
wiper

wiper

29 juni 2019 09:14

Vad kul att du sett honom live. Gillar också låten och han verkar så sympatisk och mån om sin publik. Hans låtar livar upp och som du säger passar ypperligt på sommaren

Jag är ju så gammal så jag har upplevt honom sen han var med i Melodifestivalen första gången.

Vi är också jättetrötta för det är så tryckande ute nu. Orkar kanppt med nåt. Jag har fått in A3 reklam på bloggplatsen så jag kan inte skriva inlägg just nu. Fick in ett som var färdigskrivet men jag hade bara några sekunder på mig att publicera innan det bröts av. Har skrivit till bloggplatsen men det kan ta tid innan dom ser det.

Ha nu en fin helg
kramar från
Malin

http://wiper.bloggplatsen.se

Pisan

29 juni 2019 09:44

Idag är det inte tryckande ute men jag vaknade ändå med huvudvärk, kommer förmodligen från nacken - jag har väl legat konstigt antagligen.
Jag har installerat Adblock på min dator så jag ser ingen reklam alls, ingen reklam kommer in på min dator alls. Be Mr T installera det åt dig, så slipper du sådana här problem och så slipper du se all jädra reklam hela tiden, jag stör mig nåt otroligt på reklam.
Ha en fin helg ni med vännen! Kramisar! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards