Alla inlägg den 1 december 2016

Av Pisan - 1 december 2016 11:02

                                              

Ja, nu är det december. Och snart är det jul. Igår var jag och min kära mamma och köpte lite julklappar. I förrgår beställde jag en del på nätet så nu är julklapperiet nästan klart. Det är tidigt för att vara mig, jag brukar vara ute i sista minuten i vanliga fall. Känns himla gott att jag tagit tag i det tidigt i år. Och så har jag ju gjort om här på bloggen, nu är det jul för hela slanten!   


Det var över en vecka sedan jag skrev här inne såg jag. Jag har inte haft så mycket ork och tid sen jag kom hem från älsklingen i måndags kväll. Idag har jag inget på schemat och det känns jätteskönt.


Det var skönt att komma ifrån oväsendet här hemma igår. Man får ju inte sova längre än till 7 för då börjas det. Bara om jag stoppar in hörlurarna i öronen, men det vågar jag inte för rätt som det är kan det ju ringa på dörren och man skall in här och göra nåt. Tänk om jag inte öppnar när de ringer på för att jag sover och så står det helt plötsligt nån i rummet och jag vaknar och blir livrädd...


Hade det mysigt hos älsklingen. På söndagen var vi ute på byn, det var skyltsöndag. Loppisen hade också öppet vilket jag tyckte var roligt för jag har inte vart på loppis på ett tag. Fick faktiskt köpt ett par julklappar, dock inte på loppisen.


Ha en finfin torsdag!   


                           


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards