Direktlänk till inlägg 26 december 2015

Vad gött det hade varit

Av Pisan - 26 december 2015 13:49

 


Ja, den är borta. Men inte värken, den är här, fullt närvarande.... Speciellt i fötter och ben. Och jag är sååååå trött. Har sovit dåligt flera nätter nu och jag skyller på fullmånen. Jag ser såååå sliten ut, det mörka under ögonen är mörkare än någonsin och jag är helt vit i fejjan. Solbrännan från i somras är totalt borta nu. Tänk om man hade haft råd att åka iväg och fylla på med solbränna, vad gött det hade varit.


Julen har varit bra. På julafton var vi hemma och hade det mysigt och igår var vi hos mina föräldrar, också mysigt. Idag är var och en här hemma iväg på sitt, men jag är hemma. Sitter här med mina värkande ben och fötter. Känns som att det är snö på gång.


Har fått jättefina julklappar av mina barn och min älskling ( fast de öppnade vi förra helgen när jag var hos honom, eller rättare sagt; hälften av dem, den andra hälften tar vi till nyår   ).

Fick fina doftande grejer från The Bodyshop, örhängen, biobiljetter, presentkort på Indiska, en ny datormus, doftljus bl a. 


Idag jobbar tvättmaskinen för fullt, jösses vad tvätt vi har här nu! Den får nog gå hela dagen den stackars tvättmaskinen, tumlaren också.


Hoppas du haft en fin julhelg hittills och att resten blir lika fin!   


 

 
 
Ingen bild

Monachos

26 december 2015 15:23

Fullmåne är det och snö pratas det om. Får se om vi får vakna upp till en morgon då det är alldeles vitt ute - det vore kul. Jag fick en Tensapparat i julklapp - och sitter nu med den och så gott det är. Flyttar runt den på värkande ställen. Kommer användas flitigt. Annars så är det lugnt och vi försöker bota våra förkylningar som kom lagom till jul. Må Gott

Pisan

27 december 2015 11:25

Jodå, det kom ju snö. Men just nu regnar det bort... Vilken bra julklapp! Krya på er! Kram! ♥

 
Annelie

Annelie

27 december 2015 15:21

Usch vad jobbigt det är när ens ork är puts väck... :o((
Detta förstår inte folk, som inte är i samma sits.

Mysiga julklappar du fått... (Y)
Skoj och se vilken bio du ska gå och se, eller vet du det redan..??

Ha det allra bäst.. // Kramar Annelie

http://gifta6570.bloggplatsen.se

Pisan

28 december 2015 09:27

Nej, folk som inte är i samma sits förstår inte alls. Nix, vet inte vad för film det blir, men tror jag skall ta med mig min lilla mamma på nån film i vinter :-) Ha det bäst du med! Kram! ♥

 
mickis

mickis

28 december 2015 00:04

Vilka fina julklappar du fått. BRA grejer :-)
Man blir sliten av att fira jul tycker jag även fast det är görmysigt :-)

Idag sov jag till 11... som en tonåring ;-)
Kram

http://meramickis.blogspot.se

Pisan

28 december 2015 09:31

Ja precis, BRA grejer :-) Är jättenöjd. Visst blir man sliten, speciellt om man firar med mycket människor, det kan ju ta musten ur en helt. Men kul är det :-) Man får helt enkelt ta skiten efteråt. Kramis! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards