Direktlänk till inlägg 17 juli 2015

Ordningen är återställd...

Av Pisan - 17 juli 2015 17:30

 


Ja, då var ordningen återställd. Huvudvärken är tillbaka. Vaknade utan den i morse och var sååå glad.... När den kommer smygande såhär på dagen/em så brukar det betyda att den håller i sig till i morgon också. 

Eftersom jag mådde hyfsat i morse så satte jag mig i solen på balkongen, det var blå himmel och jättegott ute på balkongen. Sen, efter att jag varit på vc för B12-injektionen och i mataffären och storhandlat så blev himlen vit och senare grå, det är visst regn på gång. Men har suttit där ute ändå, och läst för temperaturen är go. Snart blir det dock till att laga middag. Vi skall grilla idag, skall ha potatisgratäng till. Mums!


Hoppas du har en fin fredag och att du får en fin helg!   


 

 
 
Ingen bild

Monachos

18 juli 2015 20:05

det kom lite regn här också men inte så mycket, men det kändes länge att det var på gång, kvavt och eländigt. Men idag är det bättre och blåsten har gjort att det inte var några knott och mygg i skogen. Balkonghäng eller lugnt altanhäng får det förhoppningsvis bli min sista semestervecka. Må Gott

Pisan

19 juli 2015 14:53

Det var inte mycket regn som kom, och som du säger så kändes det under dagen att nåt var på gång. Jädrar vad det blåste igår, lördag. Det blåser nu med men inte alls som igår. Ja, vi håller tummarna att vi får många veckor med sol nu :-) Kramis! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards