Direktlänk till inlägg 30 mars 2015

Tar väl några dagar att vänja sig

Av Pisan - 30 mars 2015 14:17

 


Kolla vilken fint påskris, det är inte mitt. Jag har lånat bilden på nätet. Jag orkar inte fixa till nåt ris. Tog fram några påskdekorationer igår, det får räcka med dem, och så har jag gula tulpaner på köksbordet. Och så har jag en stoooor påskkanin med en stor morot i tyg som sitter ute på ytterdörren, han är så söt och han har hängt med i några år nu   


Idag har jag en sen tid på vc för veckans första B12-spruta, kl 15 ska jag vara där. Så jag har både hunnit att sova ut och duscha och fixa håret. Idag har vi regnskurar men just nu är det uppehåll. Får inte glömma paraplyet när jag går sen. Hade svårt att somna igår, kl var nog halv 2 innan jag kunde sova. Det kändes konstigt hela dagen igår, klockan var så mycket men det kändes inte så.... Tar väl några dagar att vänja sig vid det här, att det är så ljust på kvällen. Men det är ju hääääärligt!!!! Äntligen är det vår och ljuset är tillbaka! Såååå underbart!   


 


Igår kväll när jag inte kunde somna så gick jag igenom lite pärlor som jag tänkt göra örhängen av, så nu är köksbordet belamrat med pärlaskar, små skålar med pärlor och påsar med pärlor.  Ska fixa med detta sen när jag kommer hem från vc. Och bädda rent i sängen, det blev aldrig av igår, jag orkade inte.


Ha en finfin måndag!   


 

 
 
mickis

mickis

30 mars 2015 23:17

Här blir det inget påskynt iår.., skiner i det...
vi ska bort på påskafton så då känns det inte lika viktigt. ..

Jag kunde inte heller somna igår... o sov illa o drömde att Johan Glans flyttade in här som en i familjen :-D

Hoppas du har haft en bra dag?
kram ❤❤❤

http://meramickis.blogspot.se

Pisan

31 mars 2015 12:01

Ha ha! :-D Johan Glans av alla människor :-D Hade lika svårt att somna inatt, urjobbigt....
Kramis! ♥

 
Nilla

Nilla

31 mars 2015 10:06

Det blir inget påskpynt alls här, orkar inte heller. Först tänkte jag att jag kanske kunde be maken köpa några påskliljor som vi kunde ha på bordet men med alla allergier så känns det lite onödigt. Får helt enkelt hoppas att påskliljorna i trädgården hinner slå ut :-)

http://mittlivmedme.blogg.se

Pisan

31 mars 2015 12:03

Det är samma här, vi kan inte heller ha några påskliljor inomhus.... Men jag har balkong alldeles utanför köksfönstret så jag kan ha dem där, om jag orkar köpa några och släpa hem vill säga.
Håller tummarna för att det blir sol och värme så det blommar i din trädgård! Kramis! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards